شهرافتاب

شهرافتاب

هیچ گاه برای تازه شدن دیر نیست
شهرافتاب

شهرافتاب

هیچ گاه برای تازه شدن دیر نیست

دیگه باورم شده ندارمت

این سکوت و این هوا و این اتاق .. شب به شب به خاطرم میاردت 


توی این خونه هنوزم یه نفر .. نمیخواد باور کنه نداردت  

نمیخواد باور کنه تو این اتاق .. دیگه ما با هم نفس نمیکشیم
 

زیر لب یه عمر میگه با خودش .. ما که از همدیگه دست نمیکشیم  

به هوای روز برگشتن تو .. سر هر راهی نشونه میکشه
 

با تمام جاده های رو زمین .. رد پاتو سمت خونه میکشه  

من دارم هر روزمو بدون تو .. با تب یه خاطره سر میکنم
 

با خودم به جای تو حرف میزنم .. خودمو جای تو باور میکنم 

 

توی این خونه به غیر از تو کسی .. دلشو با من یکی نمیکنه
 

من یه دیوونم که جز خیال تو .. کسی با من زندگی نمیکنه  

تو سکوت بی هوای این اتاق .. شب به شب به خاطرم میارمت 


خودمم باور نمیکنم ولی .. دیگه باورم شده ندارمت 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن(صالح) جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 http://PoorMehr.BlogSky.Com

آجی خودمی عزیزممممممممممممممممممم

مرسی

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:27

من با نظر ابیرام کاملا موافقم

خدایی خیلی قشنگ بود

مرسی

ابیرام اول شد

منم دوم شدم

پس در نتیجه

هوووووورررررراااااا

براسی من فرقی نداره اول دوم کیه همه اول

شبنم سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:12 http://seven-stones.blogsky.com


قالب نظراتت چرا خراب شده عزیز

عوضش کن



روز دختر مبارک عزیز

ممنون شمام همین طور

دریا سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:24 http://azjensebaran.blogsky.com

عالی بود!

ابیرام سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:05

خسته نباشید زیبـــــــــاست مثل خودتون

tnx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد