شهرافتاب

شهرافتاب

هیچ گاه برای تازه شدن دیر نیست
شهرافتاب

شهرافتاب

هیچ گاه برای تازه شدن دیر نیست

شبهای دلتنگی

دارم حس میکنم بی تو چقد خالی شده دنیام /   

یه لحظه جای من باش و ببین بی تو چقد تنهام /   

نگو قسمت همین بوده /   

نگو تقصیر تقدیره /  

 چرا اون لحظه های خوب /  

 داره از یاد تو میره /   

سکوت من یه فریاده /  

 واسه قلبی که خاموشه /   

تو این دل خستگی یادت /   

هنوز با من هم آغوشه /  

 

تو این شبهای دلتنگی /   

من از دنیا گریزونم /   

تو نیستی و نمیدونی /   

منه عاشق پریشونم /   

کدوم جاده کدوم رویا /   

نشونی از تو میدونه /  

 آخه نبض دل خستم /   

فقط باتو غزل خونه /   

نمیشه بی تو عاشق بود /   

نمیشه دل برید ازتو /   

به تنهایی من برگرد /   

بذار تازه بشن از نو

نظرات 4 + ارسال نظر
علی شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:47 http://www.alone-man.blogsky.com/

خیلی قشنگ وجذاب بود


tnx

arash دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:46 http://gaharfc-doroud.lxb.ir

salam shoma ham ba eftekhar link shodid

[ بدون نام ] دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:28

سلام مینو خانوم

اون پسته بالایی رو نمیشد واسش نظر گذاشت فک کنم بخاطر قطرات بارونه

خیلی خیلی خوشمل بود این شعره زیبا

[ بدون نام ] دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:12

میخواستم تو پست بالا نظر بذارم..
خیلی جالب بود..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد