شهرافتاب

شهرافتاب

هیچ گاه برای تازه شدن دیر نیست
شهرافتاب

شهرافتاب

هیچ گاه برای تازه شدن دیر نیست

اگه نبینمت...

اگه نبینمت بگذری از دلم                       دردای قلبمو دیگه به کی بگم

عاشق من بمون                                  من به تو دلخوشم

اگه نبینمت                                        خودمو می کشم

اگه نبینمت قلبم می گیره                        نباشی هوای این جا دلگیره

نگو این قصه به آخر رسیده                   حتی فکر نبودت آزارم میده

وقتی تو با منی با من حرف می زنی         دیگه از زندگی چیزی نمی خوام

روزی هزار دفعه اگه نبینمت                 حس می کنم که تو نیستی و تنهام

اگه می گم که تو باشی،اگه می گم نمی تونم       

واسه اینه که عشقت شده تمام عمرم و جونم 

نظرات 1 + ارسال نظر
sep!deh چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 http://lahzehayesepid.blogsky.com/


همین حرفارو زدیم که اینقدر اینا پررو شدن!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد