شهرافتاب

شهرافتاب

هیچ گاه برای تازه شدن دیر نیست
شهرافتاب

شهرافتاب

هیچ گاه برای تازه شدن دیر نیست

خلاصم کن

 

 

 

 

غروبم مرگ رو دوشم طلوعم کن تو میتونی
تمومم سایه می پوشم شروعم کن تو میتونی

شدم خورشید غرق خون میون مغرب دریا
منو با چشمای بازت ببر تا مشرق رویا

دلم با هرتپش با هر شکستن داره میفهمه
که هر اندازه خوبه عشق همون اندازه بی رحمه

چه راههایی که رفتم تا بفهمم جز تو راهی نیست
خلاصم کن از عشقایی که گاهی هست و گاهی نیست

تو خوب سوختن رو میشناسی سکوتو از اونم بهتر
من آتیشم یه کاری کن نمونم زیر خاکستر

میخوام مثل همون روزا که بارون بود و ابریشم
دوباره تو حریر تو مثل چشمات ابریشم 

 

 

 

 

  

 

 

  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن(صالح) پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:43 http://PoorMehr.BlogSky.Com

سلام
من خیلی احسان رو دوست دارم
کاراش فوق العادست
البته دوست داشتم به این دلیلِ که قیافش خیلی خیلی شبیه منه!شهرداری یه مراسم داشت که خوانندش احسان بود من چون مسئول هماهنگی بودم میتونستم برم پیشش. رفتم و بهش گفتم اون هم تایید که شبیه به همیم(البته به غیر از این که کاراش رو دوست دارم)
البته متاسفانه سیگاری هم هست. کاپیتان بلک میکشه.

چی؟؟؟ وای اینکه خیلی بده اصلا به قیافش نمیاد

دریا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 http://azjensebaran.blogsky.com

زیبا بود عزیزم
آهنگشو دارید؟
اگه دارید میشه لطفا لینکش رو توی نظرات وبلاگم بذارید تا دانلودش کنم؟
تشکر

ممنون عزیزم شما به من خیلی لطف دارین باشه حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد